Три бг кампании на финала за престижния конкурс Effie Europe

мин. четене

Три кампании на български маркетингови агенции са сред финалистите в конкурса Effie Europe. Това са кампаниите „Важните избори“ на HUMAN в категория „Положителна промяна – Търговски марки“, „Имаш право на България“ на The Smarts в конкурса Best of Europe, категория „Държавни институции и публични услуги“ и „Навън с Пиринско“ на Noble Graphics в конкурса Best of Europe, категория “FMCG (Бързооборотни стоки)“.

Тази година най-голям е процентът на финалисти в категория „Положителна промяна“, което показва, че марките получават признание за приноса си към обществото чрез популяризирането на социални и екологични каузи чрез маркетинговите комуникации.

43 кампании са финалистите в категориите от раздел Multi-Market / Positive Change. 37 са достигнали финала в специалния раздел Best of Europe, в който право на участие имат наградените със злато кампании или носители на Grand Prix от локалните конкурси Effie.

Сред финалистите в Effie Europe 2022 са агенции от Белгия, България, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Ирландия, Италия, Ливан, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Испания, Швеция, Холандия, Турция, Украйна и Великобритания.

Победителите ще бъдат обявени по време на онлайн Гала церемония на 30 ноември 2022.

Пълният списък с финалистите е тук: Finalists_2022-2.pdf (effie-europe.com)

Екологичните каузи, към които можем да се присъединим и ние без много усилия

 

За автора:

Милла Иванова

Казвам се Милла Иванова – дългогодишен журналист със сбъдната мечта.  Силната ми интуиция и усета за хората са силните ми страни и не се колебая да ги използвам, за да премина и през най-залостените врати. А английският, френският и немският са ми първи помощници, когато работя по любимите ми теми – от международните новини. Така станах и партньор на Euronews, Франция, с л...

Виж профила

Още по темата: