Парфюмът на Мъск - странен като самия него

мин. четене

„Изгоряла коса“ – може да звучи налудничаво , но всъщност е новата марка парфюм на Елон Мъск. Считаният за най-богат човек на света само за няколко часа спечели над 1 млн. долара от продажбата на 10 000 флакона с ароматната течност, съобщи Ройтерс.

"С име като моето бе неизбежно да се впусна в бизнеса с парфюми - защо толкова дълго се борих с това", написа Мъск в Twitter в ироничен пост, в който определя себе си като търговец на парфюми.

 

Парфюмът струва 100 долара флакона, а доставките ще започнат едва през 2023 г. Мъск за първи път шумно рекламира продукта през септември като заявка, че няма да има сектор от бизнеса, в който името му да не е замесено.

Сред предишните бизнес хрумки на магната са собствена марка текила на "Тесла", която излезе на пазара през 2020 г. Следваха къси шорти в знак на победата на Мъск над инвеститорите, които залагаха срещу успеха на производителя на електрически автомобили, който понастоящем е автомобилната компания с най-висока капитализация в света.

Последва създаването на Boring Company - фирмата за инфраструктурни и тунелни услуги на Мъск, която последно е оценена на 5,7 млрд. евро, а след продажбата на огнехвъргачки за 500 долара всяка в началото на 2018 г., магнатът си спечели още 10 млн. долара. Той е продал и 50 000 шапки на Boring Company.

Амбициите на Мъск през годините варираха от колонизиране на Марс до нова енергоустойчива икономика и за целта той създаде Tesla и SpaceX и няколко по-малки фирми. Миналата седмица милиардерът предложи нова оферта за 44 млрд. долара, за да придобие Twitter, призовавайки за прекратяване на съдебното дело, което започна социалната мрежа. Ако то бъде доведено до край, процесът би го накарал да плати, независимо дали иска, или не. Ако е успешна, сделката ще постави Мъск начело на една от най-влиятелните медийни платформи и ще сложи край на продължилите месеци наред спорове, които навредиха на марката Twitter  и затвърдиха неустойчивата репутация на магната.

За автора:

Милла Иванова

Казвам се Милла Иванова – дългогодишен журналист със сбъдната мечта.  Силната ми интуиция и усета за хората са силните ми страни и не се колебая да ги използвам, за да премина и през най-залостените врати. А английският, френският и немският са ми първи помощници, когато работя по любимите ми теми – от международните новини. Така станах и партньор на Euronews, Франция, с л...

Виж профила

Още по темата: