Елън Мъск с обръщение към рекламодателите в Twitter

мин. четене

В навечерието на затварянето на сделката за Туитър, Елон Мъск се обръща към рекламодателите на мрежата, като обявява своите намерения. "Причината да закупя Туитър, е, че е важно за бъдещето на човечеството да има общ дигитален публичен форум, където широка гама вярвания да могат да бъдат обсъждани по здравословен начин, без да се стига до насилие. В момента има голяма заплаха, че социалните медии ще ескалират в крайно десни и крайно леви ехокамери, които да развиват повече омраза и да разделят нашето общество."

 

 

Той добавя и  основната причина да закупи Туитър - "за да помогне на човечеството, което обича". Но е и категоричен, че не може да се превърне в безконтролно място, "където всичко може да бъде казано без последствия". Според него освен придържане към законовия ред, платформата трябва да е доброжелателна и приветлива към всички, място, където можеш да избереш твоите предпочитани преживявания - подобно на начина, по който избираш филми или видеоигри, в зависимост от вкусовете и предпочитанията си.

Също така той споделя и своят мироглед за бъдещето на рекламата на платформата - че уместността на рекламите е ключова, като според него, ако неуместните реклами са спам, то уместните са дори съдържание.

С мивка напред

Огромно внимание събра неговият пост вчера, когато влезе в централата на Туитър с туит "Entering Twitter HQ - let that sink in".

 

В бизнеса израза "kitchen sinking" означава предприемане на радикални действия. Такива също явно предстои да има много, като вероятно се очаква сериозно намаляване на щата в компанията и уволнения. Мъск също така промени своето twitter био на "Chief twit". Този негов пост събра близо милион харесвания за по-малко от ден.


Още по темата: